Söndag!




Hej!
Igår träffade jag min lillebrors flickvän för första gången - och hon fick massera mig =) En helkroppsmassage blev det. Är man under utbildning så är man och jag ställer gärna upp! Annars gjorde jag inte mkt igår. Mamma lagade torskrygg på sepenatbädd med creme fraishe örtblandning och grädde och till det stekta morötter, squash, lök och kokt potatis. Gudomligt!
 
Vi såg på Deja Vu och jag höll på att knappt hålla mig vaken. Då ringer lillasyster och jag hämtade henne vid tåget. Tur att det var kallt ute så man vaknade till! Är däremot inte särskilt imponerad av min körstil där ett tag. Kom i säng kl. tolv. 
 
Idag ska jag laga matlådor och sedan gå runt sjön med Amgelica. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0