Lusten är tillbaka!

 



Godmorgon söndag!
Märkte just att min hosta nästan är helt borta. Det ska jag fira med ett pass på gymmet idag! Blir på Endorfin i Stenkullen. Gött =) (ska bara invänta min lillasyster som lyckats lämna alla sina träningskläder hos sin pojkvän...) Jag vill träna nu, nu, nu! Skönt när lusten kommer tillbaka - om så bara för en stund. Det kan bero på att jag börjar komma i fas lite grann. Internet och hemförsäkring är löst till min nya adress, jag har sagt upp mitt lager och vet att jag åtminstone kommer åt mitt förråd till min nya lägenhet helgen 28-29/9. Skönt! 
 
Igår åkte jag ner till Partille och handlade lite smått. (handtvål, nya gästhanddukar, kökshanddukar, schampo, balsam och sånt småpill - vill liksom flytta nu) Sedan hämtade jag upp lillasyster som varit hos farmor och grejat, vi åkte förbi Jonsered och jag visade var jag kommer bo sen. Vi åkte till Lerum och hälsade på elefanter. (En cirkus är i stan =) ) Lyriska tjejer som skrattade tillsammans med barnen när elefanterna sträckte ut sin snabel efter frallor som låg i en matkasse. 
 
Vi handlade med oss lite fika och åkte sen hem till Robin, Sofie och lilla Alma. Gjorde klart bordsplaceringen och sedan åkte vi alla hem till Floda och lagade mat. Pestokyckling med ugnsrostade rotfrukter. Sedan spenderade jag kvällen med att googla toastmaster-uppgifter. Fin lördag ändå.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0