Kär




Sitter på rumpan i mitt tillfälliga rum och undrar lite hastigt hur helgen gick så snabbt? Redan 19:15 denna söndagkväll. Har som sagt lagat matlådor, gått runt sjön och suttit med bordsplaceringshäftet. Ett utkast. Och sett en film. Nu är jag pigg. Typiskt. 
 
I veckan fyller min storebror 28. Vi tänkte åka dit efter jobbet och fika då. Men han vet inte om det än.
 
Jag är galet sugen på att flytta och komma iordning i mitt nya hem... Det är det mesta jag tänker på just nu. Ska nog adressändra så det är gjort. På Folksam var alla handläggare upptagna. Får ringa imorgon. Ska ringa comhem då också. Så är sådant löst. Kanske ska satsa på att ringa Göteborgs energi också..
 
Elin drog fram den här klänningen inne på H&M igår. Jag testade den och blev kär. Köpte den. Tack lillasyster!
 


Kommentarer
Postat av: Jim

Måste bara skriva att jag tycker du är så himla fin, både till utseendet och det du skriver. Hur får man kontakt (och en dejt) med dig? :)

2013-09-13 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0