Baksmälla och störande granne




Igår var jag iväg på liten after work med ett par stycken från min gamla klass och några från tingsrätten som gått samma utbildning som oss. Vi satt o tjötade en sväng och det var verkligen jättetrevligt. =) Tre (eller var det fyra?) glas vin senare åkte jag hem. Var hemma halv tolv och kände mig mycket nöjd med det. 
 
Jag dricker ju inte alkohol särskilt ofta. (inte ens på bröllopet fick jag i mig fyra glas vin, möjligtvis två) Detta gör att min kropp lyckas reagera på giftet hur lite jag än får i mig. Baksmälla. Ja, en liten iaf... Är vaken nu men vet att jag kommer vara trött igen om ett par timmar.  
 
Just nu sitter jag och funderar över vad min granne ovanför egentligen gör. Det hade haft sin naturliga förklaring om hon/han hade ett djur, förslagsvis en stor hund inne hos sig, men det låter verkligen som att han/hon förstör golvet. Drar möbler, dunsar i golvet, kanske har hon/han en häst som travar? Det är lite märkliga ljud iaf. Tur jag är morgonmänniska :P
 
Ha en fin lördag! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0