Att leva




Hej, 
Hur var det nu? Internet = fler uppdateringar? Jag inser att jag vant mig av med datorn ;) 
 
Förra veckan gick i ett. Och så avslutades den i Stockholm för en tvådagarskurs. Kom hem sent på fredag kväll. På lördagen gick ag upp tidigt, åkte till Frölunda Torg och uträttade lite ärenden. Åkte till farmor och umgicks ett tag. Åkte hem, gjorde mig iordning. Mötte upp Emil i stan och åkte sen till Carro som fyllt år =) Singstartävling och god mat och cupcakes i världens bästa sällskap. Sååå fina vänner har jag! ♥
 
På söndagen mötte jag upp Mikaela på Ikea för lite inköp. =)
 
Avslutade veckan med ett gott bröd, tomatsoppa med champinjoner och bacon och trevligt sällskap =)
 
Just nu är livet bra. Jag ska leva i nuet och njuta ett tag. 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0