Idag är jag grymt peppad!





Den senaste veckan har jag inte varit särskilt peppad. Träningen har gått bra - för det tycker jag är kul, men maten. Åh, den här maten...Suck! Men jag försöker. Men jag har syndat och gått utanför mitt schema ett par ggr, det erkänner jag, men på det stora hela har jag försökt. Och som sagt - träningen är rolig. Alltid skönt att röra på sig. 
 
Idag körde vi vårt första PT-pass i grupp. En av oss var borta så vi var bara tre pers. Gjorde lite tester och sedan körde vi igång med styrketräning. Grymt jobbigt, men vi gav inte upp! =) Stolt över oss.Och än mer peppad nu. Åt god mat när jag kom hem (älskar min guacamole på keso, avokado och vitlök!) och nu väntar Greys Anatomy kl. nio. Sen kan jag lova att jag kommer sova gott inatt ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0