Familj och vänner




Igår tog jag en halvdag på jobbet och mötte sedan upp min älskade vän Carro på centralen, åt en lunch på fisksoppa och åkte sedan hem till Floda tillsammans. Carro fixade håret på Elin och jag tittade på. =)
 
Hon blev så fin! Tyvärr tog jag inte ett enda kort med min mobil :( Bara med systemkameran så jag får se till att sno ngn om det kommer upp på hennes blogg eller på facebook. 
 
Vill bara säga att jag har de mest fantastiska människorna i min närhet. Världens finaste vänner (om än inte alltför många, vilket passar mig bra) och den bästa familjen som finns. På det viset är jag lyckligt lottad.
 
Saknar dock Mikael en del. Men jag förstår det där med att när man skaffar partner så hinner man inte med allt lika lätt.. Men ska bjuda hem honom på min specialtacos ngn kväll så får vi se vad han gillar det. Vi har ju annars en del krav när vi ska göra tacos han och jag. Undrar vad han säger när han upptäcker att han inte får den heta såsen?
 
 
Sen har jag tackat ja till att vara toastmaster på ett bröllop i år. Herregud va jag måste börja planera! :) Men - vilken ÄRA! Jag är djupt rörd. Att de tror att jag kommer klara det. Men jag tänkte co-hosta det med min bror så tror jag det går vägen. =) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0