Återkommande problem




Det här med ork. Jag är helt slut efter en femdagars vecka mån-fre 7-16 Vad gör man åt det?
 
Hade velat göra mer. Vad vet jag kanske inte, men något. Och orka städa en vardagskväll istället för söndag förmiddag. Hade varit skönt att vakna till ett rent hem en lördag. Inte bara en måndag. 
 
Sen ska man ju hinna med en massa saker hela tiden, man ska leva, man ska sköta kosten, man ska träna, man ska vara solbränd, nyfrisserad, ha snygga kläder och ha ett fint hem, man ska vara förbannat lycklig och uppleva saker hela tiden. Och vara anträffbar så man kan visa upp sitt lyckliga liv för alla. Inte konstigt man blir stressad i detta mediasamhälle. Men det vet vi redan. 
 
Jag har inte råd att uppleva en massa saker, jag har inte orken och jag har ingen att uppleva saker med - vilket gör att en strukturerad tjej som vill ha allt planerat inte riktigt kastar sig ut på äventyr på egen hand där man inte vet ett skit om vad som kommer hända. Hade behövt hänga med ngn som gör sånt.
 
Ähh, denna fredagkväll spenderar jag i soffan o vilar upp mig. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0