Träningsutmaning




Okej, mer om den utmaning jag och Tina tänkte ge oss på. Det är träning + kostprogram. Kul att göra ngt tillsammans. Det är två stycken personliga tränare som drar igång det här och kör varje söndag med oss (utomhus) i 8 veckor med start den 14:e april. Däremellan tränar man själv och äter efter ett kostprogram. (men eftersom jag är på väg hem från Nice då så hoppas jag att jag får tillgång till kost- och träningsprogram redan innan) 
 
Det kostar en del och jag tror jag får skippa Miami på min semester. (kanske blir att hyra bil och köra runt lite i Sverige istället?) Men jag behöver en utmaning för att pusha mig. Jag är grymt nöjd med bootcampen (rimmourad.se) och hade tänkt köpa ett 10-kort, men gör jag den här beachutmaningen med Tina nu så köper jag tio-kort i höst istället. 
 
Så länge kör jag på en egen utmaning. Det är knäböj med start med 50 st ikväll. Bra för rumpan och låren. =)


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0