Resväska o myskväll




Godmorgon lördag! Dagarna går väldigt fort - jag förstår inte var timmarna tar vägen? Igår somnade jag runt halv tolv. Och då hade jag nätt o jämnt läst mina tidningar och läst ut min bok. Kl. fyra träffade jag Carro, vi tog en sallad i solen och kl sju (tror jag) åkte jag hemåt, handlade på vägen och så var den kvällen slut. ?
 
Köpte iaf en resväska igår. Underbart! Den är blank, svart, lätt och har fyra hjul - smidigt!
 
Idag ska jag till gymmet och därefter hade jag tänkt sola på min baksida, men det är rätt molnigt och fortfarande kallt så jag vet inte när solen kommer fram igen.? Får se. Men ikväll blir det iaf Håkan!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0