Födelsedag




Den här dagen gick undan minsann.
 
Jag blir alltså 26 idag. Har fått en massa gratulationer på facebook och telefon, men jag har inte hunnit besvara särskilt många. Haft en hel del att göra på jobbet och därefter körde jag ett pass på gymmet. Efter det gick jag till stan för att köpa mig en bakform så jag kunde göra den goda desserten som blir imorgon. Jag handlade också ingridienser till maten som ska serveras. Men det blev så mkt så jag hade inte orkat bära mer. Hoppade över grönsakerna och får inhandla det imorgon. 
 
Bakade desserten som ska stå i frysen över natten och diskade sedan upp och röjde undan. Får se hur mkt grovstädning jag mäktar med. Känner mig jämt och ständigt lite lätt stressad så jag ska försöka leva med lite skit i hörnen en stund tror jag. 
 
Nu blir det en bok innan jag somnar för kvällen.
 
Nighty...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0