Lollos present




Igår firade vi min älskade Lollo som fyllde år. Jag gav henne en dejt med mig. Vi ska på föreläsning. Låter mindre sexigt, men jag tror det kommer bli jättebra. Det är Wellness-kvällen den 5:e mars på Stora Teatern. Det är Mia Törnblom och Annika Sjöö som håller i den. Utöver en bra föreläsning om hälsa, kost, träning, självkänsla och konflikthantering blir det även vinmingel och goodiebags.
 
Haha, vissa skrattade åt mig när Lollo läst mitt kort och menade att de är inte förvånades över att just den presenten var från mig. Det konstaterades också att jag var nog glad att vi blivit så gamla nu att sånt här ändå kan uppskattas. Haha :) Ja, det är jag. 
 
Här visslar jag på en Melissa Horn-låt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0