Lugnt

Har en ovanligt lugn dag på jobbet. Längtar efter att gå härifrån. Känns som att fritiden är fullspäckad så man inte riktigt hinner med jobbet. Eller allt man vill göra. Får se vad jag orkar idag. Ska på behandling o sen testa vibrationsplatta på gymmet. Kul :) efter det ska jag träffa Lollo. Hoppas energin är på topp. Behöver verkligen klippa håret också... Och fixa pass... O tvätta och städa. När ska man hinna?

Igår var jag på folkteatern. Såg "den flygande handläggaren" om Försäkringskassan o deras organisation... Och om hur det kan vara att jobba där. Sevärd. Men trodde den skulle vara mindre tragisk... Svårt att förklara. Nej, nu har jag jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0