Söndag




Godmorgon!
Min väckarklocka ringde strax innan kl. 8. Jag har tvättid idag. Har ätit frukost och druckit kaffe nu. Mätt. Havregrynsgröt m. osötad äppelmos samt en röra av keso och kesella. Lite cashewnötter till det. Stadigt!
 
Idag ska jag träffa en av våra PT's för jag har lite frågor ang. mitt träningsschema. Det känns förresten jättebra att ha börjat träna styrka igen. Har kört mkt armar i olika övningar dessa dagar. Det känns. Och det är skönt!
 
Och Kristinedals gym är grymt - de har ju allt jag behöver. Förutom en maskin. Tror jag. Hittade den inte iaf. 
 
Imorgon ska jag börja cykla till jobbet också tänkte jag. Gött. Då är man liksom lite uppvärmd och på g när man cyklar förbi gymmet på vägen hem sen. =)
 
Byebye rultiga och osmidiga Emelie!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0