Mat

Hej!
Har fullt sjå med att planera maten för dagarna. Däremellan jobbar jag eller sover. Jag är grymt trött denna veckan. Det har inte blivit ngn träning mer än idag för min del. Kändes bra att köra igång. Och imorgon ska jag träna med Tina. Bra. Kanske bra att beachutmaningen fick flyttas fram lite. Då kanske man har matplaneringen lite mer på rutin sen. Och är inte van att vara utan socker. Och kaffe. Jag dricker en kopp varje morgon men då jag inte hittat minimjölk ännu så vill jag inte gå för långt utanför ramarna av schemat. Ska försöka mig på svart kaffe på jobbet. Tror jag behöver det.

Fjärde dagen utan socker idag :) äter fisk varje lunch. Gillar inte kokt torsk, men ska maila om alternativ till det. Annars rullar det på bra och jag har ätit middag varje kväll denna veckan. Bra för att vara mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0