Dag 2




Hmm...funderar på om jag kommer komma ifrån det här med att sova mitt på dagen. Igår sov jag visserligen en liten stund på tåget hem, men inte idag. För mycket trevliga kollegor :) 
 
Har iaf gått rätt bra idag också. Träffade en annan klasskamrat som jobbar där också. Kul att se henne! :) Fått en massa mer information och läst en hel del på intranät och grejer - och suttit med på en brottmålsförhandling.  Imorgon ska jag börja gå bredvid en av sekreterarna. Känns bra. Lär mig alltid bäst om jag får praktisera det. Ingen teoretiker på det viset. 
 
Känns också bra att personalstyrkan vet att det tar tid innan man lär sig saker. 
 
Börjar få ont i halsen också. Det ville jag inte. Det kliar liksom lite så jag har druckit te sedan jag kom hem. Snart läggdags igen. Helt okej. Tänkte se på Hart of Dixie - men det är Kristallen idag istället. Skit haha, får se på "Life unexpected" istället. Tv-nörd. Men jag orkade inte träna idag heller. 
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0