Blev visst lite längre än jag tänkt...




Godmorgon!
Hoppsan! Inte ett enda inlägg på hela veckan..
 
I måndags träffade jag Carro och vi var ute och åt. Sen har jag inte gjort så mycket i veckan. Dragits med en förkyldning och snorat mest. Nu börjar det gå över. Igår åkte jag hem till Floda och umgicks lite med lillasyster innan jag hämtade hennes pojkvän vid tåget och lånade med bilen hem. 
 
Nu väntar tvättid och så måste jag ta mig ut på en promenad iaf, även om jag vet att jag inte ska springa just nu. Vill gärna börja träna igen, men det har inte blivit av i veckan p.g.a. förkyldningen + att har jag väl kommit hem på dagarna är det svårt att ta sig någonstans för att träna. Måste fixa mitt kort nu, så jag kan ta det på vägen hem i fortsättningen.
 
Eller så funderar jag på en nybörjarkurs i jujutse (fanns en deal på let´s deal) för då är det bestämda dagar, träning med andra och så. Känns som ett alternativ faktiskt. Alternativt en yoga-kurs?
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0