Tisdag




Igår somnade jag helt sjukt tidigt. Typ kvart över nio. Uppå det hade jag dessutom sovmorgon imorse. Skulle ner till Halmstad i sammanträde. Det ena hade blivit inställt så jag kunde ta ett senare tåg. Ett sammanträde och en lunch på stan med ordföranden. Glömde min scarf på restaurangen :( Sen åkte jag hem.
 
Kom till stan strax efter halv tre. Åkte hem. Kändes onödigt att gå tillbaka till jobbet för att vara där ngn timma. Men jag kan inte hjälpa att det kändes som att jag "skolkade". Är förbannat plikttrogen. Men jag tröstade mig med att jag kunde ta det på flexen. Dessutom hade jag fått världens huvudvärk på vägen och när jag kom hem somnade jag bums. Ingen träning idag - men jag har hållt kosten iaf. Imorgon kör jag igen. 
 
Ikväll har jag tänt ljus här hemma. Försöker få upp värmen lite. Snart är det den där tiden på året igen :) Jag älskar det! Tända ljus är så rofyllt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0