Så mycket bättre




Hej!
Nu var det ett tag sen igen. I veckan har jag botaniserat ikring maskeradutstyrslar, jobbat, mått både rätt bra och väldigt kass. (huvudvärk och skit) Jag har inte tränat som jag borde ha gjort. Skärpning nu. Har anmält mig till Fitnessfighten igen - eller ja, kickstart. November it is. Ska försöka mig på att gå all in igen. Men jag är medveten om att jag har en del inplanerat i november som sätter lite p för att göra fitnessfighten fullt ut. 
 
Igår åkte iaf jag med Tina och Kalle ner till Burg i Tyskland för att inhandla lite alkohol. Och göra en roadtrip. =) Kul..! Kl. 21.00 åkte vi igår kväll. Kom ner till Burg runt halv fyra på morgonen. På vägen åkte vi genom både hagel och snö. Spännande med sommardäck! Jag fick inhandlat lite av varje och har nu rödvin för nästa beuf! 
 
Idag när vi kom hem sov jag en stund. Sen har jag storstädat. Det behövdes VERKLIGEN. Haha! Men nu kan jag säga att jag är galet nöjd. Nu sitter jag o myser i soffan i mitt rena hem och väntar in "Så mycket bättre"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0