Myshelg




Så var det söndagkväll igen. Igår slängde jag lite skräp borta vid kretsloppsparken tillsammans med Tina o Kalle - gamla färgburkar och min trasiga stol. (om ni kommer ihåg så brakade stolen ihop i somras när jag satt o sola i min ensamhet på uteplatsen - haha, att jag inte dog av skam!)
 
Efter det åkte jag till Floda och umgicks med min familj. Det var ett tag sen nu.. Mysigt =) 
 
Idag har jag tvättat, handlat, lagat matlådor och sovit bort huvudvärk. Sen åkte jag o Mikael o spelade badminton en timma. På tisdag ska vi ses o laga mat. Jag är grymt sugen på nybakat bröd och soppa så jag ska hitta ngt bra recept till på tisdag. Gott..!
 
Nu blir det en lugn kväll. Kram!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0