Hej..!




Hello!
Nu var det länge sen jag skrev. Igen. Men har gjort så mycket i veckan känns det som så tid har liksom inte funnits. Har testat yoga, träffat vänner, haft överraskningsfest för bästis och myskvällar. Det går liksom i ett. 
 
Yoga ska jag fortsätta med - jag behöver lära mig slappna av! Och mjuka upp kroppen. Bra styrka också - inte den vanliga man är van vid. Mer statiskt. 
 
I fredags gömde vi oss i Carros sovrum när hon kom hem och sjöng för henne när hon minst anade det(hon är bortrest på sin födelsedag så Jossan ordnade en överraskning för henne med de närmaste vännerna) Mycket uppskattat =) Mat, quiz, dans och sång. Fin kväll ♥
 
Igår träffade jag finaste Lollo. Imorgon lämnar hon Sverige för en månad och åker på äventyr. Lite lätt resfeber hade hon. Vi somnade efter ett par timmars prat, framför en film och åt frukost tillsammans imorse. Mys! 
 
Idag trodde jag att jag hade tvättid bokad - icke! Så jag fick boka inför nästa vecka istället. Var helt hundra på att jag bokat rätt. Men det var visst inte den 15:e idag. Snopet. Så jag ska istället ta mig an en Buef Bourginon. Får se hur den blir. Aldrig gjort det tidigare. =) Sen blir det badminton ikväll! :) Underbara helg!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0