Frisörbesök och liveband




Den senaste veckan har gått upp och ner. Mest upp =) Det var väl egentligen bara igår jag hade ett par timmar där jag kände mig stressad och nästan lite ledsen. Över vad vet jag inte egentligen. Sån är jag :P
 
Igår efter jobbet panikköpte jag en eh, "inomhusjacka" eller "dräktjacka" eller vad man nu ska kalla det. För att kunna ha ngt till kvällen då jag inte skulle hinna hem emellan. Blev rätt nöjd =) 299:- på H&M. Till det hade jag ett par taighta svarta jeans och ett vinrött linne. Sen tog jag mig till en offentlig toalett och drog på mig lite deo. Sen över till frisören på Kyrkogatan. Salong Bliss. Dem kan jag rekommendera! Jag blev nöjd (gör inga större förändringar i mitt hår när jag är hos frisören, men jag är nöjd - jag är ju rätt feg) och tjejerna på salongen är trevliga.
 
Så behöver ni bra frisörer i stan så rekommenderar jag Salong Bliss på Kyrkogatan och Stephanie på Salong Studio Aveny (nya lokaler på Chalmersgatan tror jag
 
Efter frisörbesöket mötte jag upp Tina, Kalle och några fler på Hard Rock Café där Anders med band hade en spelning. Det gjordes lite covers och det var ett gött häng. Jag åt en jättegod lax till middag och lite glass till dessert. Mums..! Trevlig kväll! 
 
Idag vaknade jag tidigt som vanligt. Har just ätit frukost och ska strax se till att ställa lite saker iordning som ska få hänga med till tippen. Tina och Kalle kommer om ett par timmar och då ska vi slänga grejer. Skönt =) 
 
 
 
Ingen utväxt och inte längre gulnande hår. Köpte en inpackning också, från Revlon, som ska vara bra sen när man börjar få lite utväxt och när håret börjar tappa färgen och bli mer gult.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0