Effektiv söndag




Jag har hunnit med en hel del idag. Känns bra. Sovmorgon fram till halv nio (hade det varit sommartid fortfarande hade klockan varit halv tio) Jag tog en lugn morgon och bestämde mig sedan för att gå till Elgiganten för att köpa mig en köksvåg för den stundande månaden med Fitnessfighten, world of shape. Jag lyckades göra 6 matlådor. En wokrätt med kyckling och en med nötfärs.
 
Nu blir det snart Solsidan och sen kommer jag somna gott. Efter en morgon med huvudvärk har jag varit oförskämt pigg idag =) 
 
 
Solen sken hela dagen!
 
 
Jag köpte en köksvåg från OBH Nordica och på vägen hem inhandlade jag en massa nyttig mat =) Genast gjorde jag en kycklingwok när jag kom hem. Det blev tre matlådor. 
 
 
Skrev ner en massa recept i en bok för att ha det tillgängligt i köket.
 
 
Så här fylld har min kyl inte varit på väldigt länge...
 
 
Söndagsläsning har jag också hunnit med =)
 
 
Därefter åkte jag till Bäckebol och bland annat IKEA. Köpte presenter till ett par vänner.
 
 
En av rätterna. Wok på broccoli, morötter, paprika och tomater. Nötfärs (5%) och fullkornsris
 
 
 Tog mig till gymmet. Det var riktigt skönt. En timma med styrka och konditon.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0