Välkommen söndag!




Godmorgon!
 
Idag är en bra dag - det känner jag. Äter frukost och har tvättat fönstren (det är verkligen skillnad på dem!) och lagat linssoppa så jag har lite matlådor i veckan. Ska göra iordning fläskfilé sedan också, men det gör jag när jag kommit hem från stan. Där ska jag köpa en gardin till mitt kök, byta lite kläder och köpa en blompinne till min amaryllis som behöver lite stöd. Och kanske köpa ngn mer blomma. Tror jag byter gardiner redan idag. Och pyntar till helgen sen. Med tomtar o mys! =)
 
När jag är tillbaka från stan sen blir det som sagt att tillaga fläskfilén men också gå igenom julklappslistan och se vad jag har kvar att ordna med. (blir ju en trip till London sen också - blir nog lite julklappar därifrån) Min familj har bestämt ett julklappstak så det inte blir för mycket klappar i år. Egentligen var det nog mest riktat till mig och mamma som har en tendens att skena iväg. Får väl se om jag lyckas lyda det där...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0