Myshelgen




Ja...då var det söndagkväll igen. I veckan väntar jobb, en dag i Halmstad och sen lite planering, vänner och träning. Har spenderat min söndag tillsammans med mamma och lillasyster. Jag sov i Floda igår och imorse fick jag mig ett ryck och rensade ut en otrolig mängd gamla burkar och skit ur familjens badrumsskåp i Floda - det behövdes. En hel halv sopsäck..?? från två badrum...
 
Mamma lagade kålpudding med potatis och sås. Pappa fick köpa lingonsylt och så var måltiden komplett. Därefter åkte jag, mamma och lillayster till Bäckebol och bland annat IKEA och gick runt, fick lite julkänsla... Mys!
 
Igår inhandlade jag också årets första julklapp. =) Fler kommer det bli, nu är jag på hugget! När jag var på stan igår köpte jag också något till mig själv. En "jacktröja" i lila. Snygg! Skulle egentligen köpt en klänning till julfesten som är om två veckor, men jag hittade ingen.. Men lite färg var kul att komplettera min mörka garderob med iaf :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0