Lördag kväll




Hallå =)
 
Dennna veckan har jag heeelt tappat motivationen till allt som stavas träning. Det har förvisso blivit små promenader, men det räknas liksom inte ens. Har träffat vänner och prioriterat sånt istället. Får väl se om det vänder snart. Ska göra en hälsoundersökning nästa måndag - får se vad den kan säga om mig.
 
Igår var det julfest. Och sikken en fest sen :) Jag hade riktigt kul, blev alldeles för berusad, blev uppraggad av ngn engelsktalande kille på Burger King som utan att beställa ngt gick med mig ut mot hållplatsen och sa att han ´inte rikitgt förstod varför men han tyckte jag var charmig' (jag var rätt kort i tonen för jag var inte det minsta intresserad - men det kanske är det som går hem?) tog mig hem, sov till tio, vaknade och var bakis (hatar det) tog en dusch för att reda ut mitt hår (spray och tupering) lekte bohem och åkte sedan med Kalle och Tina till Freeport en sväng, utökade julklappsskörden och åkte hem o sov.
 
Imorgon är det nya friska tag =)
 
Nästa helg ska julen fram och om två veckor är jag i London! :D
 
 
Den fina pashima-scarfen fick jag av Lollo. Älskar den! Direkt från Indien. Mina jordfärger - tack älskade Lollo! :) 
 
 
Tuffe och jag har fått en mycket god relation det senaste. Mysfågel!
 
Följ mig på instagram: Emholmberg

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0