"Fröken-duktig-syndromet"




Hello, down-day
 
Det går upp och det går ner - jag menar, det är klart att jag tycker det känns bra att ha ansvar på jobbet, men ibland känner jag mig så ynklig och rent av kass. Jag oroar mig för typ ALLT jag gör. Att det ska vara helt galet. Även när jag vet att jag gjort rätt blir jag orolig - för att man kan göra på ett annat sätt. Och hela tiden dyker nya saker upp. Som jag inte förstår. Det som är mest jobbigt att att det är smågrejer. Som det känns som att jag borde kunna. Det är mitt ansvar numer. 
 
Hoppas ni har en bättre dag!
 


Kommentarer
Postat av: Ikaros

Man kan inte göra mer än sitt bästa! Det är okej och göra fel ibland, det gör alla=)

Kram

2012-11-27 @ 18:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0