25 eller 65?




Så där ja. En bra dag. Sa ju det :) 
 
Har fixat vad jag skulle göra på stan, bytt gardiner och lagat både matlåda och fläskfilé (med ugnsrostade grönsaker) och tagit en promenad. I ett regnigt Skatås gick jag o Mikael o snackade skit. Härlig söndag!
 
Hade ni kommit hem till mig hade ni nog undrat vilken tant det är som bor här :P
 
 
Mitt kök. (bytte dock ut den rödrutiga handduken - riktigt så mycket tant kände jag mig ändå inte som)
 
 
Min blomma fick en pinne från trädgården så den står mer stabilt
 
Köpte ett par nya handskar på vägen också. Från Kappahl - världens skönaste! 199:- (men eftersom de har 25% på hela köpet i Nordstan gav jag bara 149:- - yey!)
 
 
Mat

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0