Varm dag =)




Idag har jag varit barbent. Japp. Barbent. Det är jag aldrig. Kändes helt okej då jag hade smörjt in mig med BUS innan. Så denna sommaren kankse jag kommer våga vara mer barbent än jag vågat tidigare. Ah, helt okej. Hade ett par nya sandaler också. Så skönt! Ja, då var klädkoden avhandlad :P

Efter att jag brottats med tvättmaskinen och fixat med möblerna på uteplatsen åkte jag till Tina. Vi skulle sola på hennes gård. Det kom ingen sol. Vi åt en lunch på le pain och gick sen tillbaka. Det kom ingen sol. Förrän kl. 15. Haha! Så där satt vi till halv fem och njöt. :)

Ikväll har jag läst lite, plockat in tvätten i lådor och bytt sängkläder. Ska diska lite och sen ta mig en dusch. Sen blir det lite läsning innan jag somnar. Imorgon bitti ska jag träna. Måste.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0