Uppladdning




Börjar få ont i magen inför lördag. Det går i vågor. Ena stunden är jag skittaggad. Klarar förmodligen att springa 1,5 mil utan problem - då ska jag ta de sista 6 km på vilja! Ett Vårrus och lite till extra, det är ju inte så farligt. Okej, 4 vårrus totalt. (nästan 5 då..) Inga konstigheter...visst? Ähh, kommer klara det, men jag är nervös som sagt.

Gick ut o sprang i tjugo minuter här imorse för att få bort lite träningsvärk från måndagens styrketester. Kändes lite i benet (behinna och fot) men sen lättade det. Blir nog bra. Ska sitta o stretcha idag och imorgon kväll. Men ingen mer träning nu förrän varvet.

Har fått rekommendationer om att dricka mycket vatten nu dagarna innan. Och äta mycket pasta och bröd. Men på dagen för varvet får det inte bli pasta. Då ska jag äta min gröt som vanligt och ngt extra innan varvet. Men det är dumt att äta för mycket. Det vet jag också. Då är man liksom mätt när man springer och då orkar man inte. Bättre äta typ två timmar innan man springer så man hinner smälta maten.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer heja på dig Emelie! Satsa bara på att ta dig runt! Stor prestige att ens göra det! =)

2012-05-10 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0