Stannar , firar :)




Jag stannar i Göteborg iaf i sommar! :)

Har inte fått svar än men jag har bestämt mig. Farmor har inte opererats ännu och jag har bröllop att gå på i sommar. Dessutom fyller jag år. 25. Detta ska jag för en gångs skull fira. Hade jag tänkt. Får se hur mycket respons jag får på min inbjudan. Har ändå skickat till 69 av mina facebook-vänner. (haha facebook-vänner .. det är faktiskt vänner i verkliga livet också) Trodde aldrig jag skulle fira min födelsedag med en fest. Det har jag liksom inte gjort förr. Men man fyller faktiskt 25 bara en gång i livet.

Så, nu var det gjort. Och jag saknar mina vänner en hel del faktiskt. De som man inte träffar så mycket. De betyder så mycket för mig. Fast de kanske inte tror det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0