Lata dagar...




Det här med att vara så mycket ledig är lite farligt nästan. Jag vaknade 7 imorse men insåg att jag inte behövde gå upp så jag somnade om. Vaknade halv nio sen istället. För mig är det sent. Klockan är redan halv tio... Jag gillar ju att vara uppe i tid. Fick ett mail nu också - det blir bara 4 veckors jobb i sommar. Crap. Jaja. Jag ska försöka njuta av att vara ledig.

Har just fått i mig en skål gröt och en kopp kaffe. Och börjat dricka på min detox som ska hänga med hela dagen. Ska ta mig till gymmet snart och sen får vi se vad som händer under resten av dagen. Skulle verkligen behöva köpa de där presenterna inför helgens kalas..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0