Jag orkar faktiskt inte just nu




Solen skiner, utanför grillar grannarna och häggen doftar. Har suttit på utsidan en stund i solen. Så skönt! Nu har jag tvättid. Typiskt. Behöver verkligen tvätta så det är väl lika bra. Men behöver som vanligt göra en massa annat också. Får se vad jag lyckas kombinera idag.

Funderar lite på det där med motivationen och lusten. Den är liksom som bortblåst. Både vad gäller skola, träning och jobb. Orkar inte tänka på det. Orkar verkligen inte, men jag tvingas eftersom så många frågar mig hela tiden.

Examensarbetet ska snart in och vi har inte ens börjat med analysen än - vissa är klara.

Jag har inte fått svar ang. något jobb än så sluta fråga hela tiden! För jag blir bara stressad över att förklara mig eller ens tänka på det.

Träningen borde jag ta tag i. Göteborgsvarvet om en vecka typ. Får hoppas på att konditionen sitter kvar :P Jag känner inte att det är ngt jag har tid att prioritera just nu.

Tänker mycket på farmor. Snart ska hon opereras igen. Hon har bestämt sig för att bli 97 så det är inte så att jag är supernervös över att det ska gå illa under operationen, men lite såklart.

Har lagt det mesta åt sidan och bara gjort saker jag mått bra av ett tag. Träffat vänner och familj, strosat runt och ätit glass.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0