Fredag!




Godmorgon!
Idag ville jag inte alls gå upp. Idag hade jag kunnat ligga kvar i sängen länge. Kanske hela dagen? Men jag är uppe. Jag har duschat, gjort en omelett till frukost och kokat kaffe. Jag är på gång! (intalar jag mig iaf)

Ska till skolan o träffa Johanna. Efter lunch ska vi träffa vår handledare. Jag funderar på om inte vi ligger rätt långt efter alla andra? Har ju knappt ens spånat på hur analysen ska vara uppbyggd. Haha! Vi arbetar bäst under press, har vi intalat oss. Jaja, det löser sig.

Nästa vecka: Analys, sammanfattning, abstract och korrigering. Typ. Sen ska vi göra en powerpointpresentation och få ett annat arbete att opponera oss på.

Iaf skönt att det är fredag. (hård vecka, menar jag ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0