Duktig tjej!




Idag har jag varit duktig :)  Skrivit klart ett utkast på vad jag ska säga på tisdagens redovisning (måste fila lite på det för det blev lite för långt) Sen ringde jag fastighetsskötaren så han får komma hit o fixa min kran o kika i badrummet och odören som ibland är för taskig. Sen träffade jag Johanna och vi skrev klart hela opponeringen och diskuterade det andra arbetet in i minsta detalj. Gött - känns bra att bara ha vår redovisning att fundera över över helgen.

Efter skolan (vi satt till 17:15!) åkte jag till gymmet. Körde mitt nya träningsprogram. Får se om jag får bättre kläm på övningarna snart.

Inväntar meddelande från Filip om jag ska jobba imorgon eller inte. Blir det inte jobb får det bli träning och kanske en sväng till Floda =)

Nu blir det Glee och sen Greys Anatomy.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0