Yeey!




Yey..!
Idag fick jag goda nyheter på min mail. Jag slipper göra omtentan i ekonomin! Jag är godkänd ändå. Heja! :) En lättnad som heter duga! Nu kan jag fokusera på praktiken och på examensarbetet :) Så skönt!

Därmed fick jag en del dötid denna veckan som jag inte hade räknat med. Tjoho :)

Imorgon ska jag till Crudo på BIA-mätning o se om det hänt ngt i kroppen med den levnadsstil jag anammat denna veckan. Idag har jag dock druckit dåligt med vatten. Skärpning på det. Men det är för att jag varit frusen.

Ja....så att så var det med det.

Jag har träningsvärk sedan söndagens och gårdagens träning. I love it! Ska verkligen fortsätta ordentligt med styrketräningen så man löser lite muskler (som hjälper fettförbränningen, i sin tur)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0