Stressamhälle! Pratade med Angelica i sönd...

Stressamhälle! Pratade med Angelica i söndags om att jag mår dåligt men inte vet varför. Pratade med Carro idag. Kanske någon utomstående hade varit bra att prata med? Känns ju sådär. Särskilt som jag inte vet varför jag mår dåligt. Svårt att sätta fingret på det. Men det borde vara ALLT egentligen. Skola, framtid, jobb, oro för att gå hem om kvällarna, att vara ensam, att hinna med dem jag gillar, att träffa nytt folk, att städa, tvätta, fixa i "trädgården" - alla vardagssysslor är fruktansvärt betungande, hinna träna, räkna kalorier hela tiden, sköta praktiken... Jag orkar inte. Hur orkar alla andra egentligen?! Måste ta paus från Internet, tidningar, telefon och annan stress. Borde bosätta mig långt bort ett tag för att stressa ner. Men nej - det går jag inte RÅD med. Pengastress också. Jävla skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0