Sommarkvällen




Åh, det är rena sommarkvällen ute!
Jag har varit ute och sprungit..en bit. Sen fick jag världens sträckning i baksida lår. Förbannat ont gjorde det och det tog lång tid att halta hemåt. Surt. Visste ju att jag vart lite överansträngd. Men man vill så mycket hela tiden.

Igår efter jobbet sprang jag en stund på löpbandet på gymmet på nämnden. Skitbra att ha det i samma hus. Efter en dusch mötte jag upp Tina och Emelie för en sminkstund på Mary Kay. Blev lite förälskad i en lila penna och en skugga till mina ögonbryn istället för den pennan jag använder. Så det har jag beställt nu.

Idag har jag suttit en stund med mitt examensarbete. Ska skriva klart en sak till på torsdag när jag ska träffa Johanna igen. Känns bra. =)

Jobbet ringde idag på lunchen. Jag sa att de inte skulle räkna med mig i sommar. Kändes lite riskabelt, men det är nog lika bra om jag skulle få något av allt det jag sökt. Det jobbiga med att söka jobb är att man måste börja svara på okända nummer. I do not like. (telefonskräck typ)

Idag har jag bara haft solpuder och mascara. Skönt att kunna vara utan mer smink än så ibland =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0