Okej, enough with this silence




Jepp, ni trodde väl inte att jag kunde hålla mig borta från min dagbok alltför länge?

Jag mår bättre. Jag tror att om jag gör något oväntat kanske jag kan komma på annat än att tänka på varför jag mår dåligt eller ens att jag mår dåligt. Jag läste iofs att många svenskar faktiskt har en kronisk depression - kanske jag har det? Som liksom dyker upp då och då i olika skeden?

Jag har alltså sökt jobb i Stockholm. Det hade varit kul att få ett jobb där. För då måste jag flytta. Då måste jag byta miljö. På ett sätt hade det varit en befrielse. Men vi får se. Har ju bara skickat in ansökningar än så länge. 

Imorgon tar jag halvdag på praktiken för att sätta mig med Johanna och diskutera examensarbetet.

Har varit på gymmet och svettats idag. Känns som att jag missunnat löpningen ett tag. Sprungit en mil en gång på två veckor. Sprungit 5 km och 3 km - hur sjutton ska jag orka med 21? Haha..!

Helgen var upplyftande. Spelning på Kontiki i fredags med Lollo då Linnéa Khalil spelade, kalas för Alma på lördagen som avslutades med filmkväll hos Carro. Footloose. I loved it! Söndagen spenderades med storstäd, träning och bio med Mikael. Kan rekommendera "En gång i Phuket" =)





Kommentarer
Postat av: Särskild

jag vill inte att du flyttar till stockholm =(

2012-03-22 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0