Istället för en chokladbit




Lördag. Troligtvis den bästa dagen på veckan. =)

Snart ska jag äta frukost, göra mig klar för dagen, åka in till stan för att shoppa lite (förhoppningsvis hittar jag något jag vill ha denna gången, håller tummarna, behöver verkligen nya kläder) Sen blir det nog den där fikan då, om jag behagar höra av mig. Sen ska jag antingen hem till Floda, ska ringa sen o se hur det blir eller så blir det schlagerfinal med vänner. Återstår att se.

Imorgon en träff med Angelica som jag inte sett på evigheter. Somras tror jag...? Därefter träning.

Skönt att inte ha så mkt planerat.

Se här - hur smart var inte den här då?
Istället för en chokladbit =) 110 kcal för hela paketet. (9 kronor på coop)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0