Torsdag 14:e juni




Godmorgon!
Igår åkte jag alltså iväg med mitt sommarjobb på en båttur. Hisingen runt. 4 timmar tog det och det serverades god mat. Till förrätt en sparrissallad med färska hallon. Till varmrätt lax med fänkål, en god krämig sås och färskpotatis. Höll på o dö så gott det var! Riktigt smalt i munnen =) Till dessert fick jag äppletarte med vaniljsås. Jag överdriver inte när jag säger att det var den godaste vaniljsåsen jag någonsin smakat. Hade kunnat typ dricka den om jag fick.

En fantastiskt trevlig kväll i gott sällskap. Det ska bli roligt att komma tillbaka och jobba i sommar.

Just nu sitter jag i morgonrock och dricker mitt morgonkaffe. Underbart!

Det blåser en hel del ute, men tanken är ändå att jag ska cykla till Skatås, ta en powerwalk runt 5:an och cykla hem sen igen. Ska bara ladda energi först. Och måla naglarna. Sen ska jag packa väskan och ikväll åker jag hem till Floda. Imorgon bitti åker jag, mamma och pappa till Värmland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0