Städdag




Allt försvinner så fort jag skrivit ngt och publicerat inlägget. Det måste vara ngt fel på blogg.se. Det är nog eftersom de har gjort om insidan liksom. Ähh, skit. Jaja, har iaf städdag idag. Tvättar, byter lakan, städar badrummet, omorganiserar i bokhyllan, slänger papper, sätter in viktiga papper i pärmar, diskar, dammsuger, dammar. Ungefär. 
 
Måste till banken idag också så man har lite pengar att röra sig med till dess att mitt nya kort kommer. Skit också. Ny kod blir det ju då. Jobbigt. 
 
Om en vecka börjar jag mitt sommarjobb. Ska bli riktigt kul. Och spännande. Jag är lite nervös. Visserligen kan jag arbetsplatsen och så, men som anställd har man mer befogenheter och samtidigt mer ansvar än jag hade som praktikant. 
 
Ikväll blir det tacos med Mikael. Fredagsmys en måndag! Busigt =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0