Pyssel





Godmorgon!
 
Kom hem runt kl 23 igår. Då hade jag och Mikael lagat tacos och sett på "The vow". Så bra film! Hade jag varit ensam hade jag lipat. (jag kan säga att jag lyckades storlipa till "The bridesmaides" i söndags - jag kunde verkligen identifiera mig med tjejen som skulle vara brudtärnan - det är förbannat jobbigt att förlora sin bästa vän till någon annan samtidigt som resten av ens värld faller samman och man inte har ngn annan att förlita sig på) Lång parentes. 
 
Denna morgon har jag ägnat mig åt lite pyssel. Hämtade ut lite bilder från Japan Photo igår och har satt ihop ett album från begravningen som mamma ska få. 
 
Solen skiner i Göteborg så idag får det bli ut och njuta. Köpte en ny bok igår också. Håkan Nesser "de ensamma" (ICA Maxi i Sisjön säljer alla pocketböcker för 39 kr/st) så jag ska läsa i den och lapa sol var planen. Ska cykla och handla mjölk också - hur kommer det sig att den ALLTID är slut? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0