Min dag




Min dag har varit lat. Plockade undan efter gårdagens festligheter efter att ha tagit en lång sovmorgon. Träffade Mikael i Slottsskogen, åt en korv, tog en glass. Låg o pratade på en gräsplätt. Sen åkte jag hemåt. Somnade på vagnen och insåg att jag behövde sömn. Läste en stund när jag kom hem. Sen somnade jag. =) Såklart. Ingen Timbuktu för mig inte. Men det var trevligt med nationaldagsfirandet i Slottsskogen med både sång och musik överallt. Har bara ätit fruktsallad, glass, korv, ost och kex idag. Inte bra. Får ta tag i kosten och träningen igen.








Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde skriva att du fick en fågelbaj på handen =)

2012-06-06 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0