Axelssons!



Det fanns ett erbjudande jag inte riktigt kunde motstå på Axelssons Gymnastiska institut (där jag gjorde fotvårdsbehandlingen sist) idag. Kl. 12,30 ska jag på en kroppsterapeutisk behandling. Betalar halva priset :)

Kroppsterapeutisk behandling

Massageterapeuten använder en eller flera av följande behandlingsmetoder och tekniker; massage, muskulering/avancerad mukulering, strain and counterstrain , revolving.
Det gemensamma syftet med dessa behandlingsmetoder och tekniker är att lösa upp och motverka muskelspänningar. Behandlingen är helt anpassad till patientens besvär och kan därför variera kraftigt från patient till patient.
Behandlingen kan antingen vara riktad mot att förebygga besvär eller att behandla direkta problem som tex. onda axlar, nackspärr, ryggskott, trötta ryggar, ledbesvär, tennisarmbågar, huvudvärk m.m. KÄLLA

 

Jag vet inte om jag är den ultimata patienten för detta, men visst tusan har jag en trött rygg! :) Ska bli intressant.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0