Äntligen lördag!




Igår hämtade Lollo mig och vi åkte först till IKEA för att inhandla lite grejer och sedan vidare till mataffären och systembolaget. Fick handlat allt jag behöver inför ikväll.Tjoho! Tillomed en egen bålskål :)

Sen packade vi in allt i kylen och Lollo åkte hemåt. Jag tog en cykeltur till Skatås, lufsade runt 5:an (sjuuukt jobbig! 32 minuter tog det) och cyklade hem igen. Men det var skönt. Efter en dusch åkte jag hem till Lollo. Vi målade naglarna, hade ansiktmask och såg på The Notebook. Love it! 

Idag ska jag cykla till jobbet för de har printat ut mina quiz-talonger. Så snällt av dem! Roooligt! Sen kommer Lollo och hjälper mig att ordna med tilltugg. Inget avancerat, men lite gott bllir det iaf. Och bål.

Sen är det fest..! ♥
Kvällens outfit:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0