Träningen löste huvudvärken på ett kick!




Ser på Sveriges Mästerkock. Någon som kan laga lite vettig mat till mig?

Har haft en rätt lång dag. Efter ekonomilektionen satte jag mig med Johanna och vi kom överens om hur vi skulle redovisa vårt arbete, vem som tar vad osv. Därefter satt jag med Amanda, Ellen, Ellinor och Rebecca och snackade lite skit. Det tyckte jag var trevligt :)

Sen bar det av på promenad ner till Tingsrätten. I nästan 2 timmar satt vi och lyssnade på två kvinnor som introducerade domstolens system. Därefter tog vi välbehövd kaffe och sedan satt vi ca 40 minuter till. Hade rätt ont i huvudet och ville helst bara gå hem o lägga mig. Men icke!

Halv fem befann jag mig på gymmet, sprang 3 kilometer, gjorde lite övningar, stod på crosstrainern och sen gjorde de sista 6 övningarna. Dips var dagens nya övning. Döden!

Men huvudvärken försvann och jag åkte hem och duschade och lagade omelett. Mums!

Nu ser jag som sagt på tv. Snart blir det sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0