Tillbaka till verkligheten




Hej vänner!

Jag läste igenom mina anteckningar ang. ekonomin, sen tröttnade jag ngt brutalt. Åkte in till stan och lämnade tillbaka tröjan på H&M, fick ordnat feldebiteringen på VeroModa (fick inget mer par leggings då de inte har samma erbjudande som deras butik i Frölunda har, konstigt?) Hämtade ut 100 kronor från min Binglotto-vinst och tog vagnen till gymmet.

Stötte på Anton på vagnen, som jag inte sett på evigheter - det var roligt! Sen körde jag mitt pass, sprang lite längre idag (knät höll!) och sen åkte jag hem. Handlade lite på vägen. Kvarg.

Kom på att det är skola imorgon. Upp tidigt. Segt!

Min yoghurt är slut så jag åt ngt mycket godare till frukost :)

Tror ni jag är lika pigg imorgon? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0