Söndag




Har lagat 5 matlådor. Tre med kyckling och två med lax. Mums. Gött att ha det gjort så jag slipper det i veckan. Sen la jag mig och läste ur en bok. Skönt att inte behöva plugga! :)

Tog mig iväg till Redbergsplatsen och solade lite. Är ruskigt blek. Sen handlade jag så jag har de mellanmål jag behöver också (kesella, keso och bär, köpte även ägg så jag kan äta omelett när jag kommer hem på kvällarna, fortfarade lika gott!)

Nu har jag druckit kaffe och läst tidningen. Nu ska jag träna. Hemma. Och ta en promenad tror jag. På gymmet sen får det bli kondition. Och några övningar med hantlar. Ikväll kanske jag ska göra den där linssoppan som jag tänkt på ett tag. Vill dock ha bröd till. Soppa och bröd. Det går liksom hand o hand. Får se. Magen kanske inte instämmer. Många problem med den. Sjukt.

Köpte tulpaner också. =) Inte så fina än kanske men de slår ut snart :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0