Shoppingmissar, biomissöde och träning




Kände mig lite blåst igår när jag köpte ett par sköna leggings - för visst tusan stod det att de kostade 129 kr, två för 199 kr. Köpte ett par (plus andra grejer på kvittot så jag hade inte så stor koll) men kassörskan debiterade minsann 169 kr för ett par. Ska gå tillbaka idag för då kan jag ju lika gärna köpa två par. Gårdagens andra shoppingmiss var en metallict-shirt som var jättefin - ända tills den kom på här hemma. Retur på den!

Sen gick jag o Mikael på bio. Såg "the girl with the dragon tattoo". Den var bra, men inte bättre än den svenska inspelningen. Innan bion hann jag skämma ut mig också, haha! Satte mig på golvet istället för på biostolen. Bra gjort! Haha, det skrattade jag gott åt ett tag. :)

Hann med ett pass på gymmet igår morse också. Hade ruggigt ont i benen, tog cykeln istället för löpbandet p.g.a. mitt knä. Cyklingen gick trögt, men jag genomförde det iaf :) Ska dit idag igen, såklart. Men innan dess ordna mina shoppingmissöden och plugga lite. Läsa kapitlen en gång till iaf.

Ikväll blir det linssoppa! Det ska bli så gott.! :)

Hur ser er söndag ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0